Kas yra reklama? Kokia jos esmė?

Kas yra reklama? Kokia jos esmė?

Atrodo visi žinome kas yra reklama. Su ja susiduriame kiekvieną dieną skaitydami laikraštį, žurnalą, žiūrėdami televizorių, klausydamiesi radijo, kavinėje ar baruose. Reklamą kiekvienas žmogus supranta skirtingai. Vieniems tai informacijos ir žinių šaltinis, kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas, o tretiems – tai sunkus darbas, reikalaujantis žinių, famntazijos ir išradingumo.
Apibendrinan reklama yra tiesiog informacija, tam tikros žinios, skirtos paveikti potencialius klientus (pirkėjus), kad šie įsigytų preką ar paslaugą iš pardavėjo.
Reklamos paklausą didina tokie faktoriai kaip aktyvi rinka, prekių gamybos ir paslaugų tiekimo paklausos didėjimas, didėjanti gyventojų perkamoji galia.
Reklama yra vienas iš svarbiausių dalykų siekiant pritraukti, paveikti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius, siekti, kad jie taptų nuolatiniais klientais.
Reklamą taip pat lemia ir konkurencingumas. Dažnai galime pastebėti panašių prekių panašias reklamas – taip vienas prekių ar paslaugų pardavėjas siekia nukonkuruoti kitą pardavėją, išstumiant jį išrinkos, taip siekiant įrodyti savo produkcijos išsskirtinumą ir geresnę kokybę. Dažnai tokią konkurenciją galima pastebėti srityje – lauko reklama. Dažnai keliuose stovintys stendai vienas šalia kito, reklamuoja panašias prekes. Taip siekiama, kad klientas vieną kartą pamatęs žinotų apie tokių prekių pardavėjus, taip pat – taip veikia konkurencija tarp prekių ar paslaugų tiekėjų.
Kaip jau minėta, reklama mus supa visur ir visada. Ji yra kiekviename mūsų gyvenimo žingsnyje, be jos neįsivaizduojame savo gyvenimo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *